Оберіть вашу громаду

Скасувати

« Шкільний географічний майданчик – це лабораторія під відкритим небом.»

Проект передбачає встановлення географічного майданчика на відкритій пришкільній території.
Головним завданням географічного майданчика є: 1.Формування географічних уявлень, понять та закономірностей; 2.Прищеплення інтересу до вивчення географічних закономірностей через проведення дослідів, експериментів та проведення дослідницьких робіт; 3.Прищеплення навику ведення метеорологічних спостережень.
Мета проекту: Географічний майданчик потрібний для того щоб: узагальнити і розширити знання учнів про явища природи, навчити користуватися метеорологічними приладами. Розвивати вміння спостерігати за висотою Сонця над горизонтом, погодою, сезонними явищами в природі, удосконалювати навички фіксувати та оформлювати результати спостережень, аналізувати природні явища. Виховувати в учнів пізнавальний інтерес до навколишнього світу, спостережливість.
Реалізація проекту вирішує низку проблем:
Проблема 1. Географічний майданчик на пришкільній території пробудить інтерес дітей до вивчення та спостереження за процесами що відбуваються у навколишньому середовищі.
Проблема 2. Діючий майданчик знаходиться у поганому стані. 90¬% приладів на майданчику відсутні, тому учні не мають змоги якісно та правдиво записувати дані у календар погоди.
Проблема 3. Результати роботи метеослужби школи використовуються вчителями географії, фізики, вчителями початкової ланки на уроках і в позакласній роботі.
Результатами цього проекту зможуть користуватися учні усіх класів та вчителі різних предметів. Тому,що усі предмети між собою пов’язані, між предметні зв’язки є поширеним явищем у шкільній освіті.
Встановлення географічного майданчика на пришкільній території погоджено з директором ЗОШ І-ІІІ ступенів Терещук В.А.. Територія школи є загальнодоступною і такою залишатиметься в майбутньому.
Обґрунтування проекту
Пришкільна територія перебуває у вільному доступі учнів,вчителів і мешканців села. Найбільш зацікавленими у реалізації проекту є учні, їхні батьки,вчителі та жителі села які зацікавлені у всебічному розвитку дітей як шкільного так і дошкільного віку.
Метеомайданчик є важливою складовою екологічно- розвивального середовища. Він дає змогу ознайомлювати дітей з основними стандартними метеорологічними приладами, із технікою спостережень та методикою оброблення результатів. На метеомайданчику створені умови для проведення спостережень за погодою, сезонними явищами природи, а також для вивчення мікроклімату на території шкільного закладу.
Кількісні показники.
Географічним майданчиком зможуть користуватись:
• Початкові та середні класи та діти дошкільного віку
Якісні показники.
Якщо географічний майданчик буде укомплектований найважливішими приладами то учні зможуть:
1. За допомогою бездротової метеостанції, дисплей якої буде знаходитись у географічному кабінеті,дізнаватись температуру повітря,атмосферний тиск,відносну вологість повітря і записувати дані у спеціальні календарі для подальшої обробки даних.
2. За допомогою опадоміра зручно вимірювати кількість опадів за місяць і відповідно за рік.
3. За допомогою грунтового термометра щупа можливо вимірювати температуру грунту у різні пори року.
4. Екліметр допоможе учням визначати розташування Полярної зірки.
5. Румбічне кільце допоможе швидко визначати сторони горизонту та азимути різних предметів на місцевості які знаходяться в полі зору учня.
6. Горизонтальний сонячний годинник допоможе дітям визначати час у сонячну погоду без різних приладів. Підсумовуючи вищевказане, варто зазначити, що систематична робота з екологічного виховання школярів сприяє розвитку дослідницьких умінь, здатності до аналізу та узагальнення. У дітей формуються елементарні уявлення про явища природи, вони здатні визначати, прогнозувати погоду. Разом із цим, у старших учнів виникає розуміння таких загальнолюдських цінностей у взаєминах людини і природи, як краса, добро, здоров'я.
Місце реалізації завдання
Пришкільна територія Ілавченської ЗОШ І-ІІІ ступенів

6.* Орієнтовна вартість проекту (всі складові проекту та їх орієнтовна вартість)
№ з/п Перелік видатків Орієнтовна вартість, грн.
1 Метеостанція бездротова. 11500
2 Опадомір 912
3 Снігомірна рейка 795
4 Гномон 1730
5 Барометр-анероїд 1440
6 Гігрометр 430
7 Термометр для грунту,кімнатний 230
8 Вказівник Полярної зірки 1950
10 Горизонтальний сонячний годинник 1740
11 Огорожа 400
12 Цемент 5500
Разом: 30 000


30 000

гривень

Проект №

Автор: Калишин Ірина Петрівна

Станом на 22 квітня проект підтримали 0 осіб.

Показати

Отримано онлайн голосів: 0

Голосів у центрах супроводу: 0