Оберіть вашу громаду

Скасувати

«Віртуально про реальне» (створення освітньо-культурного SMART-середовища для забезпечення навчально-виховного процесу та позакласної діяльності в НВК «Балтська ЗОШ І-ІІІст. №3-колегіум) (м. Балта)

4.1. Проблема, яка потребує вирішення
Актуальність проекту. В умовах реформування галузі освіти та швидкоплинних змін в суспільстві надзвичайно актуальним стає створення ефективного середовища для навчання та виховання учнів, яке б забезпечило сучасний рівень оволодіння новими знаннями та навичками. Діти сьогодні сприймають світ в розрізі інформаційно-комунікаційних технологій, через екрани своїх смарт-пристроїв. Тому впровадження e-learning (електронного навчання) із застосуванням 3D-технологій сприятиме підвищенню мотивації учнів до навчання та якнайкраще відповідатиме сучасним стандартам організації навчально-виховного процесу, а також дозволить забезпечити додаткові умови для організації якісного дозвілля.
4.2. Основна мета реалізації проекту :
створити умови для впровадження інноваційного електронного середовища навчання на основі SMART - технологій з використанням 3D кінотеатру; здійснити перехід від книжкового до електронного контенту; підвищити ефективність навчально-виховного процесу та рівень позитивної мотивації учнів.

4.3. Запропоновані рішення (заходи проекту)

Створення інноваційного центру відпочинку та навчання “3D SMART”
Проект спрямований на вирішення проблеми низької мотивації учнів до навчання та недостатньої ресурсної бази як для наочного супроводу навчально-виховного процесу, так і для якісної організації позакласного дозвілля дітей та дорослих.
В ході реалізації проекту планується:
- демонстрація науково-популярних, історичних, навчально-пізнавальних відеоматеріалів;
- проведення віртуальних екскурсій ;
- робота у віртуальній фізичній та хімічній лабораторіях;
- урізноманітнити відпочинок учнів у вільний від навчання час та під час канікул, шляхом демонстрації фільмів та мультфільмів;
- надати можливість перегляду фільмів у форматі 3D жителям громади.

4.4. Яким чином реалізація проекту вплине на подальше життя мешканців
Новий SMART простір створить нові можливості для навчання та дозвілля!

4.5. Основні групи мешканців, які зможуть користуватися результатами реалізації проект
Цільова аудиторія:
учні різного віку
педагогічні працівники, батьки учнів, громадськість.

4.6. Сталість (подальша перспектива) проекту
Інформацію про проект планується розмістити на сайті школи, в соціальних мережах для висвітлення проведених заходів та результатів впровадження 3D-технологій в навчально-виховний процес, обміну досвідом та акумулювання ідей та потенційних можливостей для подальшої реалізації проекту.

200 000

гривень

Проект №

Тип проекту: Загальноміський

Пріоритетний напрямок: Інше

Автор: Балтська міська рада

Станом на 23 квітня проект підтримали 67 осіб.

Показати

Отримано онлайн голосів: 67

Голосів у центрах супроводу: 0